Дневникът на Марго Малинова

октомври 5, 2010

5 октомври – Троен празник

Filed under: ден — Марго Малинова @ 20:53
Tags: , ,

Пети октомври е празник на Стара  Загора, на СОУ „Железник “ и на учителите в целия свят . За нас обаче този ден беше четворен празник , защото нашето училище бе домакин по проект“ Да споделим културата си“  с училища от Полша, Португалия, Румъния, Гърция и Турция. Нашите гости участваха заедно с нас в  празничното шествие , а след обяд във форума на училището ни , те участваха в нашия празничен концерт. Опитах се да поговоря на английски език с гостуващите ни деца,но се оказа , че някои от тях  говореха стар български език, който съм чувала от баба си. Казаха ми „Хортувай „= Говори! Това бе толкова вълнуващо… Едно малко момченце Георги развълнува всички присъстващи със своето изпълнение на народни песни, а Мадлен Ковачева и Полина Стайкова от 11А  получиха овациите на публиката за своите естрадни изпълнения. В училищния концерт се ключи  ансамбъл Загорче и една спортна танцова двойка. Изненадана бях когато момчето дойде да ме поздрави за днешния празник и познах по  очите му своя бивш ученик Стефан Топалов. Това  уважение стопли сърцето ми.  По традиция на този ден бяха наградени изявени ученици. Сред тях са и моите момичета – Полина Стайкова и Ивелина Георгиева, с които се гордея не само аз , но и цялото ни училище. Наградата за тях е посещение до парламента в Брюксел от фондация “ Зелени балкани“. Почетните стипендии на СОУ Железник осигурени от учителите бяха връчени на Милен Минев от 12А и на Господин от 12Б клас. Да им е честито!

Вечерта за учителите завърши с коктейл и танци в ресторант Казабланка. Дисководещ бе Никола Чернев .

За първи път почувствах този ден като празник….

5 oct 2010 – Praznik Stara Zagora Sou Zheleznik Teacher’s day

Блог в WordPress.com.

