Дневникът на Марго Малинова

октомври 15, 2009

Асоциации

Filed under: Без категория — Марго Малинова @ 20:17

В 11 клас се изучават числови редици. За тези , които си спомнят понятието „член на числова редица “ знаят , че неминуемо възниква асоциацията  с   „член в биологичния му смисъл  на мъжки член“  в часовете по математика и се повдига от по невъздържаните и отворено смели ученици. Тази ситуация никога не ме е  възмущавала, и съветвам колегите ми да не се впрягат от неудобните въпроси….Така че днес също намерих ответния отговор  в 11а и отговорих на отворения въпрос на ученка :“неговия член или на кого се търси и  в смисъл на секс……“ . Отговорът ми бе :“ …Когато добиеш достатъчно опит ще поговорим и по този въпрос .“.  Мисля  ,че оговорът ми  на поставения въпрос от ученика беше  удовлетворяващ, защото работата продължи  нормално .

В края на месец октомври ще проверим доколко учениците са усвоили  намирането на член на аритметична и геометрична прогресия и …

има 1 коментар

  1. Само искам да допълня, че г-жа Малинова не пропусна да се похвали.
    Цитирам: „Членът на мъжа ми винаги му става“

    Коментар от Matematika — октомври 19, 2009 @ 17:05


RSS feed for comments on this post.

Create a free website or blog at WordPress.com.

