Дневникът на Марго Малинова

декември 23, 2008

ПРЕДКОЛЕДНО В СОУ ЖЕЛЕЗНИК


На 23.12.2008 година след часовете, ученици , родители и учители бяха поздравени от ученици от  хореографските паралелки и музикалното студио.

След това беше проведен шахматен сеанс от г-н Н.Николаев / 1600ЕЛО/ с участници от клуба по шахмат, ръководен от моя милост- Малинова.

Поздравления за всички участници бе изказана от г-н Николаев,който обеща реванш.

Моля да ме извинят учениците, които не можаха да се включат поради липса на шахматни дъски-за тях ще има реванш при следващата шахматна проява на клуба.

По същото време имаше базар на ученическото творчество в часовете по  труд и техника, ретроизложба на техниката организирано от МО на математици и информатици, зооизложба организирано от биолозите  , прожекция на филм в мултимедийната зала организирано от 10а клас и българиците.

Ако съм пропуснала нещо ,моля да ме извините.

ЖЕЛАЯ ВИ ЗДРАВЕ И СБЪДНАТИ МЕЧТИ !!!

sn1

3 Коментари

  1. Харесва ми сайта. Доста интересни неща сте побликувала. 🙂 браво 🙂

    Коментар от ivan 10a — януари 6, 2009 @ 16:28

  2. Статья написана граммотным автором…

    Коментар от Алексей — февруари 18, 2009 @ 16:16

  3. перфектно е !!! даже ме има и на снимка

    Коментар от даниел от шахматния клуб 7 в — май 15, 2009 @ 14:07


RSS feed for comments on this post.

Create a free website or blog at WordPress.com.

